Szkolenie
Employee Experience

Szkolenie
Uskrzydlająca Organizacja

Karolina Karwowska

Każdy pracownik doświadcza swojej pracy w określony sposób, a każde z tych doświadczeń buduje Employee Experience.

Warunki pracy zmieniają się dynamicznie, a oczekiwania pracowników rosną. Organizacje stają w obliczu wyjątkowo konkurencyjnego środowiska, w którym muszą walczyć o zdobycie i utrzymanie najlepszych pracowników. A to oznacza, że nie da się zbudować silnego i trwałego zaangażowania, wykorzystując stare metody.

I tu z pomocą przychodzi Employee Experience, czyli zarządzanie doświadczeniami pracowników. Każda firma tworzy Employee Experience, chcąc nie chcąc, bardziej lub mniej świadomie. Na szkoleniu dowiesz się jak je planować i budować w sposób przemyślany i konsekwentny.

O szkoleniu

Czym jest a czym nie jest Employee Experience? Jak je budować w sposób spójny i autentyczny? Jak je zaprojektować aby budzić pozytywne doświadczenia, angażować i tworzyć wiarygodny wizerunek organizacji?

Na szkoleniu poznasz podstawy i najmocniejsze filary Employee Experience. Zaprojektujemy i omówimy kluczowe etapy budowania doświadczenia pracownika. Czyli wszystko to, co powinno się wiedzieć o Employee Experience.

Dla kogo?

Dla wszystkich zainteresowanych tematem Employee Experience z perspektywy pracodawcy i pracownika:

HR

Dla osób zawodowo związanych z HR i dla jego pasjonatów, którzy szukają wiedzy i inspiracji na temat budowania właściwego doświadczenia pracownika wspartego na zaangażowaniu, efektywności i spójnym wizerunku

Pracowników i menedżerów

Dla pracodawców i menedżerów, dla których celem i wartością jest stworzenie dobrego miejsca pracy, gdzie zaangażowanie pracowników i ich pozytywne doświadczenie wspierają wyniki firmy

Program

MODUŁ 1 - Co to jest Employee Experience?

• Nowy trend czy organizacja przyszłości.
• Dlaczego EE ma znaczenie?
• Trendy rozwoju w HR – wyzwania i możliwości.
• Doświadczenie pracownika a zaangażowanie.

MODUŁ 2 - Pracownik zaangażowany a szczęśliwy

• Po co nam badania satysfakcji i zaangażowania pracowników?
• Budowanie zaangażowania poprzez doświadczenia.
• Młode pokolenia – jak przyciągać, angażować i utrzymać

MODUŁ 3 - Filary budujące angażujące Employee Experience

• 3 filary uskrzydlającej organizacji.
• Employee Experience według Jacoba Morgana

MODUŁ 4 - Podróż pracownika przez firmę

• Kluczowe etapy budowania doświadczenia pracownika.
• Jak zaprojektować mapę i drogę Employee Experience
• Myślenie projektowe jako narzędzie wspierające

Trener - Karolina Karwowska

Jestem doradcą biznesowym i blogerką. Moją zawodową pasją, obszarem kompetencji i wieloletniego doświadczenia jest wszystko to, co jest związane z budowaniem i rozwijaniem zaangażowania pracowników.

Przez ponad 20 lat pracowałam w międzynarodowej korporacji. Zarządzałam organizacjami w trudnych sektorach gospodarki oraz w różnych kulturach, budując sukces organizacji na zaangażowanym, efektywnym i zmotywowanym zespole.

Od 2018 prowadzę własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuję artykuły na łamach Harvard Business Review Polska. Wszystko w tematyce budowania pozytywnego doświadczenia pracownika czyli „employee experience”.

W 2013 roku znalazłam się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 Firma, którą zarządzałam przez 14 lat zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Potrzebujesz konsultacji, wsparcia w projektowaniu Employee Experience w Twojej organizacji lub szkolenia dopasowanego do Twoich potrzeb?

Zapraszam do kontaktu!

Szkolenia zamknięte

Interesuje Cię podobne szkolenie, ale w innym mieście lub wyłącznie dla Twojej firmy lub organizacji? Koniecznie do mnie napisz!

Znajdź mnie na Facebooku

Zapisz się na newsletter

Napisz do mnie

Z przyjemnością odpowiem na każdego maila. Jeśli masz pytanie lub chcesz się podzielić ze mną swoim doświadczeniem – napisz proszę na adres:

kontakt@karolinakarwowska.pl